Merken van Fietsen Mintjens

Fietsen Mintjens verkoopt enkel (elektrischefietsen van A-merken, omdat die uitzonderlijke rijeigenschappen garanderen. De merken van Fietsen Mintjens investeren elk jaar miljoenen euro’s in ontwikkeling, research en design, en leveren fietsen af die correct zijn van prijs. Bovendien bieden ze een goede naservice en een goedwerkende serviceafdeling, zowel naar de dealers als naar de consument. 

Eigen hersteldienst 

Fietsen Mintjens heeft in elk van zijn zes vestigingen een eigen hersteldienst waar ervaren en gemotiveerde fietsenmakers proberen elke fiets – ook de e-bikes – binnen de 48 uur te herstellen. Een afspraak is niet nodig, kom gewoon langs tijdens de openingsuren. We hebben ook een mobiele hersteldienst om de bedrijven waarmee we samenwerken ter plaatse te kunnen helpen. 

Merken van Fietsen Mintjens hebben een streepje voor 

Uiteraard kunnen alle fietsen in onze hersteldienst terecht. Maar wie bij ons een nieuwe fiets koopt, ook een elektrisch exemplaar, krijgt een standaard serviceovereenkomst. Die is volledig gratis. Maar dat betekent dat de fietsen die bij ons werden aangekocht een ‘voorkeursbehandeling’ krijgen voor herstellingen en onderhoud. 

De fietsen in ons gamma zijn: 

  • Koga 
  • Scott 
  • Gazelle 
  • Bizobike 
  • E-bike Das Original 
  • Batavus 

Deze A-merken zorgen ervoor dat we onze klanten een maximale klantentevredenheid kunnen garanderen. In het geval dat er toch iets aan de fietsen zou mankeren – maar dat risico wordt door de kwaliteit van de fietsen al meteen een pak kleiner – kunnen ze altijd in onze hersteldienst terecht. Om je een idee te geven van de prijzen. Een degelijke elektrische fiets van Scott heb je al voor 2.300 euro. En onze meest verkochte e-bike neem je al mee naar huis voor 3.000 euro. De merken van Fietsen Mintjens staan stuk voor stuk voor degelijkheid. 

Onze tevredenheidsgarantie zegt het helemaal 

Op elke fiets geven we een tevredenheidsgarantie van twee jaar. Zes weken nadat iemand een fiets bij Fietsen Mintjens heeft gekocht, sturen we hem of haar een tevredenheidsenquête. Die enquête peilt naar verschillende zaken en stelt ook vragen over onze medewerkers, zoals: 

  • Ben je tevreden over het advies dat je hebt gekregen? 
  • Heb je genoeg uitleg gekregen? 
  • Zijn alle vragen beantwoord? 
  • Is de levering van de fiets vlot verlopen? 
  • Ben je 100% tevreden over de fiets zelf? 
  • Hoe groot is de kans dat je je volgende fiets ook bij ons koopt? 

Op al die vragen krijgen we nagenoeg maximale scores. Op die laatste voor ons allerbelangrijkste vraag, behalen we telkens opnieuw een score hoger dan 90%. Voor ons is dat een duidelijke opsteker dat we goed bezig zijn. We willen onze klanten geruststellen: we zijn van plan dat nog héél lang vol te houden. Kunnen we van jou ook een tevreden klant maken?